Sve što se može saznati o budućem hrvatskom kanalu

978

Regulatorna agencija za komunikacije potvrdila je za portal Bljesak.info kako će RTV Herceg Bosna, u skladu s dodijeljenim tehničkim uvjetima, program emitirati s osam lokacija.

I to je sve što se u ovom trenutku može službeno saznati o budućem televizijskom kanalu.

Naime, posljednjih dana moglo se čuti u javnosti kako će buduća televizija objediniti TV KISS, koja je kupljena još prošle godine, te Našu TV i Prvi.tv iz Mostara te Posavsku televiziju te da će pod ”kapom” RTV-a Herceg Bosne činiti hrvatski televizijski kanal u BiH.

Direktor i Sabor bez izjava

Međutim, Stipo Galić, direktor RTV Herceg Bosne kratko je za Bljesak.info rekao kako neće još izlaziti u javnost s izjavama, a do službenih informacija nismo mogli dobiti niti u Odjelu za medije Hrvatskog narodnog sabora.

Rečeno nam je kako će nam ovaj odjel HNS-a više detalja dati kroz nekoliko dana. Naime, čelnik HNS-a i HDZ-a BiH, Dragan Čović, u više je predizbornih kampanja govorio kako hrvatski televizijski kanal očekujemo ”početkom” ili ”krajem” godine.

O tome je govorio nedavno i na obljetnici Hrvatske zajednice Herceg-Bosne, a županije i općine s hrvatskom većinom u Federaciji, donijele su odluke proteklih mjeseci o preuzimanju osnivačkih prava RTV-a čime je, barem dijelom, riješeno financiranje buduće televizije.

Očekuje se uskoro i zasjedanje Skupštine Naše TV, koja je, zbog neplaćanja ostala bez nekoliko televizijskih lica, a navodno su pale i neke tužbe zbog neisplaćenih plaća zajamčenih ugovorom.

Demant Milovića

S druge strane, pojavili su se i napisi s pojedinim imenima, pa je RAK za Bljesak.info pojasnio nejasnoće.

”Koristimo ovu priliku da pojasnimo da je Tvrtko Milović naveden kao glavni i odgovorni urednik u registru Agencije iz razloga što Agenciji nije dostavljena službena obavijest o prestanku njegovog angažmana. Naime, 9.4.2019. godine, direktor RTV HB I KISSFM-a Stipo Galić, telefonski je obavijestio Agenciju da je Tvrtko Milović smijenjen i da još nisu imenovali drugog glavnog i odgovornog urednika. Nakon što zaprimimo službenu obavijest pisanim putem, bit će urađena izmjena u javnom registru RAK-a”, rekla je za Bljesak.info Amela Odobašić, voditeljica Sektora za odnose s javnošću RAK-a.

Reagirao je i sam Milović napisavši na Facebooku kako se Klix, koji je objavio informaciju je on glavni i odgovorni urednik RTV Herceg Bosna sa sjedištem u Mostaru, nije potrudio doći do prave informacije.

”Ništa neobično za Klix, ali sam natjeran demantirati. Naime, ja sam imenovan na poziciju urednika Dokumentarno suvremenog programa BHT1 na BHRT. Mandat traje pet godina, a prekosutra je 11 mjeseci od preuzimanja pozicije. Na toj poziciji planiram ostvariti zacrtane programske ciljeve i odraditi mandat na uspješan način. Što se tiče RTV Herceg Bosne, razgovarao sam s direktorom Stipom Galićem koji je potvrdio svoju reputaciju odgovornog i savjesnog rukovoditelja. On je naime još prije deset dana poslao RAK-u pismenu informaciju da “RTV Herceg Bosne NEMA glavnog i odgovornog urednika” uz preporuku da navedeno polje ostavi prazno. RAK to nije učinio jer prema njihovom usmenom objašnjenju – mora pisati nešto. Pa je ostalo moje ime još od vremena kada sam bio glavni i odgovorni urednik HRT Kiseljak – 2014. godine! Odgovornost za ovu aljkavost snosi i moj nasljednik Emir Cocalić koji nikad nije proslijedio informaciju u RAK tko se nalazi na toj poziciji”, napisao je Milović.

Početak 1993.

Radio-televizija Herceg Bosna predstavlja jedini javni medij u Bosni i Hercegovini koji svoj program emitira na hrvatskom jeziku.

Financiran je od strane Republike Hrvatske kao i Vlade HZHB, a svoj program počinje emitirati 1. svibnja 1993. godine. Treći televizijski kanal, odnosno kanal na hrvatskom jeziku, česta je tema i najavljivani cilj predizbornih kampanja HDZ-a BiH.